زیرنظرآقای دکتر آفریدون و خانم دکترچهرازی

۴۸ مطلب در خرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

جلسه هفتم: گروه یارمهربان

جلسه هفتم: گروه یارمهربان
موضوع: ازدواج عاشقانه
تعداد اعضا:31نفر
تاریخ: 95/3/14
بازخورددهندگان⬇️

۱ نظر

جلسه ششم: گروه یارمهربان

📝جلسه ششم: گروه یارمهربان
موضوع: ازدواج بدون شکست
تعداد اعضا:33 نفر
تاریخ: 95/2/31
بازخورددهندگان⬇️

۰ نظر

سرد کننده های جنسی بین همسران (مصطفی آفریدون)

💯سرد کننده های جنسی بین همسران (مصطفی آفریدون)
زنانی که در زیر برایتان میگویم،رفتارهایی دارند که مردان را نسبت به خودشان سرد می کنند.

1⃣ زنهایی که به گونه ای رفتار میکنند که گویی از سکس و معاشقه خوششان نمی آید.

2⃣ زنهایی که هیچ وقت شروع کننده سکس نیستند.

3⃣ زنهایی که نسبت به بدن مردها شناخت کافی ندارند.و هنگام سکس لوند نیستند.

۰ نظر

چرخه واکنشهای جنسی(لیلا چهرازی)

 چرخه واکنشهای جنسی می‌‌تواند به چهار مرحله تقسیم شود:
 
مرحله انگیزش (تحریک):

وقتی بر اثر تحریک، خون در اندام جنسی جمع می‌‌شود کلیتوریس سفت می‌‌شود و در همان لحظه مهبل شروع به ترشح مقداری ماده لیز کننده می‌‌کند، همچنین سطح داخلی دیوار لوله واژن بر اثر نوعی فرآیند تعریق، با یک ماده لیز کننده پوشیده می‌‌شود. سیاهرگ مهبل گشادتر و پر از خون شده، رنگ مهبل تیره تر می‌‌شود. در همین زمان میزان ضربان نبض و فشار خون به طور قابل ملاحظه‌ای بالا رفته، در اندامهای جنسی حرارت و تورم احساس شده و برانگیختگی زن از مرحله تحریک به مرحله پلاتو (دوام برانگیختگی جنسی) پیش می‌‌رود.
 

۰ نظر

اعتیاد به سکس(مرکزمشاوره باران)

اعتیاد به سکس

واژه‎ی اعتیاد به سکس، برای نخستین بار در دهه‎ی 1980 میلادی مطرح شد. این واژه برای توصیف افرادی به کار گرفته می‎شد که به گونه‎ای وسواسی در پی تجارب جنسی بوده و چنان‎چه نمی‎توانستند نیازهای جنسی‎شان را ارضا کنند، رفتارشان مختل می‎گشت. در واقع، این مفهوم از الگوی وابستگی (اعتیاد) به داروها (مواد) یا رفتارهایی چون قمار برگرفته شده است. وابستگی (اعتیاد) به سکس در این جا به معنی وابستگی روان شناختی، وابستگی جسمی و وجود نشانه‎ها و علایم سندرم ترک (محرومیت) در صورت عدم دست‎رسی به دارو (ماده) یا ناکامی رفتار (مانند قمار) است.

۰ نظر

هنر درمانی(مصطفی آفریدون)

 
تعریف هنر و درمان به صورت مجزا:
هنر:
هنر مجموعه‌ای از آثار یا فرآیندهای ساخت انسان است که در جهت اثرگذاری بر عواطف، احساسات و هوش انسانی و یا به منظور انتقال یک معنا یا مفهوم خلق می‌شوند. از مهم‌ترین رشته‌های هنری می‌توان به هنرهای تجسمی (نقاشی، طراحی، تندیس‌گری، عکاسی و چاپ)، هنرهای نمایشی(تئاتر و رقص)، موسیقی، ادبیات (شعر، آرایشگری ،داستان)، سینما و معماری اشاره کرد.

۰ نظر

هراس معکوس(مصطفی آفریدون)

هراس معکوس(مصطفی آفریدون)

هراس معکوس مبادرت به عملی است که بیش از هر چیز موجب ترس میشود.لذا اگر شخصی از بلندی بترسد ممکن است برای اثبات عکس آن به سقوط آزاد بپردازد.

خیلی از مردانی که از رابطه جنسی وحشت دارند ، مخصوصا خود را با حالت تکانشی درگیر چنین رابطه ای میکنند صرفا به علت ترس از "مرد نبودن" است.

۰ نظر

اگر کودک برایتان ماجرایی را تعریف می‌کند

اگر کودک برایتان ماجرایی را تعریف می‌کند تا انتهای داستان را گوش بدهید و حرفش را قطع نکنید. اگر مدام وسط حرف کودک بپرید یا اظهار نظرهای بی‌مورد بکنید او علاقه‌اش را برای مطرح کردن دیدگاهایش را از دست می‌دهد مثلا اگر کودکتان اتفاقاتی که در مدرسه می‌افتد را برایتان تعریف می‌کند با پرسش‌های بی‌مورد او را سردرگم نکنید یا از ماجرا منحرف نشوید. سکوت کنید و احساسات‌تان را با لبخند یا تعجب نشان بدهید.

۰ نظر

یکی از مهمترین رفتارهای غلط،

یکی از مهمترین رفتارهای غلط، احترام نگذاشتن به باورها و اعتقادات همسرتان است. وقتی که شما به خواسته‌ها و نیازهای همسرتان بی‌احترامی کرده و یا اهمیتی نمی‌دهید، موجب می‌شوید تا همسرتان احساس کند که ارزش‌هایش مورد تهدید قرار گرفته و فقط بخواهد از موضع خود دفاع کند. در چنین حالتی ممکن است رفتار یا گفتار همسرتان اصلاً منطقی نباشد. از طرف دیگر، ممکن است این کار شما موجب شود تا همسرتان هم مقابله به مثل کرده و به اعتقادات شما بی‌احترامی کند. این کار موجب بالا گرفتن مشاجره و سرایت آن به سایر جنبه‌های زندگی زناشویی می‌شود.
 وقتی ما کار ناشایستی را برای اولین بار انجام می‌دهیم، پس از انجام آن احساس شرم و پشیمانی زیادی می‌کنیم، اما هرچه بیشتر آن عمل را تکرار کنیم، احساسات منفی ناشی از آن کاهش می‌یابد؛ تا جایی که دیگر به آن  کار عادت می‌کنیم. زمانی که بی‌احترامی کردن به همسر به صورت یکی از رفتارهای معمول در آید، بنیان زندگی متزلزل خواهد شد.

۰ نظر

شوخ طبعی

✡شوخ طبعی
زندگی پر از فراز و نشیب است. پر از هیجان و همچنین درد است. بچه‌ها در هر موقعیتی خنده را می‌بینند و در واقعیت باید این را از آنها یاد بگیریم. آنها می‌توانند خیلی راحت به عقب برگردند و معمولاً هیچ چیز را جدی نمی‌گیرند. برای آنها زندگی فقط یک زمین بازی بزرگ است. باید به بچه‌هایتان کمک کنید تا پایات عمر با این طرز تفکر زندگی کنند.

۰ نظر