برخی از خانم ها به عمد ممکن است به شما بگویند فلان زن را نگاه کن، یا بگویند نظرت در مورد اندام فلان زن یا ظاهر او چیست

✅این سوالات می تواند چند دلیل پنهان داشته باشد

اول : اینکه اعتماد به نفس همسرتان از نظر اندام و ظاهر کم شده است

دوم: همسر شما تمیال دارد ببنید شما به چه مواردی ازا ندام و ظاهر زنانه توجه دارید و مورد علاقه تان است

سوم : اینکه همسرتان میخواهد ببنید آیا همواره اندام و ظاهر او برای شما جذاب است یا خیر

✅و اما پاسخهای شما ،

اولا نگاه به آن خانمی که همسرتان گفتند نکنید دوما پاسخهایی مشابه پاسخ های ذیل بدهید

 ✅وقتی من از اندام و ظاهر تو لذت میبرم چرا به یه خانم دیگه نگاه کنم و در مورد اندامش نظر بدم

✅ تو انقدر برای من جذاب هستی که  دوست ندارم لحظه ای به جای دیدن اندام تو به ظاهر و اندام زن دیگه ای نگاه کنم چه برسه به اینکه بخام در موردش نظر بدم

✅حالا اندامش هر طوری هست یا ظاهرش به من چه  وقتی من یه زن خوشگل و خوش اندام دارم

✅ من علاقه ای به دیدن زنان دیگر ندارم

اما موارد دیگری را باید در نظر بگیریم از جمله کاسته شدن از تعداد دفعات رابطه جنسی شما و همسرتان ، کمتر توجه کردن شما به همسرتان،شک همسرتان به شما که هر یک جداگانه باید مورد بررسی قرار گیرد و توصیه به مشاوره حضوری میکنم

جهت رزرو مشاوره تلفنی و حضوری با این شماره تماس بگیرید 09374071940